Specjalista ds. obsługi klienta

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Przylep k. Zielonej Góry

OPIS STANOWISKA (zadania):
•    Bieżąca obsługa klientów zarówno polskich jak i zagranicznych w zakresie sprzedaży towarów i usług oraz organizacji dostaw
•    Przygotowanie ofert sprzedażowych w oparciu o standardy firmy oraz doradztwo przy zakupie
•    Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
•    Analiza wyników sprzedaży
•    Analiza rynku opakowań PET, śledzenie trendów i nowości.
•    Negocjowanie warunków umów handlowych z klientami.
•    Przygotowywanie raportów ze sprzedaży.
WYMAGANIA
•    Wykształcenie min. średnie ekonomiczne, preferowane wyższe
•    Doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta – min. 1 rok
•    Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub angielskiego – warunek konieczny
•    Znajomość arkusza kalkulacyjnego (MS Excel)
•    Doświadczenie w branży opakowań PET mile widziane
•    Kandydat powinien posiadać następujące cechy: zdolności negocjacyjne, odpowiedzialność, sumienność, komunikatywność, kreatywność, samodzielność, wysoka kultura osobista, odporność na stres.

Dokumenty rekrutacyjne proszę wysyłać na adres: praca@petring.com.pl z klauzulą: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”